Архивная версия МП © "ВМ-НФ": 1-11 сезоны. Перейти на сайт 12 сезона >>>

Газеты проекта

1. Пятый элемент

2. Мечтатели Next

3. Тинейджеры

4. Кристалл

5. Вестник отважных

6. Элементарно

7. Радуга

8. Луч солнца

9. Город Классный

10. 220 V

Ведущий проект

Периодическое печатное издание - Журнал "Вестник Мечты". Недавно Вышел № 53! Читать >>>

Категории раздела

Новости экспертов [12]
Новости "Искорка" [8]
Новости "Колорит" [5]
Новости "Школьная планета" [1]
Новости "Скифии" [120]
Новости "Элементарно" [21]
Новости "Северное сияние" [5]
Новости "Эдельвейс" [18]
Новости "220 V" [32]
Новости "Тинейджеры" [296]
Новости "Пятый элемент" [141]
Новости "Кристалл" [44]
Новости "Лидер" [44]
Новости Юный репортер [21]
Новости "Импульс" [13]
Новости "Луч солнца" [41]
Новости "Мечтатели Next" [69]
Новости "Город Классный" [37]
Новости "Вестник отважных" [21]
Новости "Мечта зовет" [66]
Новости "Радуга" [38]
Новости "Экстремалы" [40]
Новости "Мечтатели" [37]
Новости "Звездные вести" [78]
Новости Город Мирный [9]
Новости "Бригантины" [20]
Новости "БЭМС" [82]
Новости "Золотые дети" [6]
Новости г. Дружный [102]
Новости Казацького міста [53]
Новости г. Цветочный [16]
Новости "Кабинет № 32" [1]
Учёба в ЗУВК № 19 [29]
Новости учебной жизни Запорожского учебно-воспитательного комплекса № 19
Голос "Республики Мечта" [52]
Рубрика Президента Мечты и его команды
Лента главного редактора [678]
Решаем проблемы сообща

Статистика

Сегодня работали на сайте:

Сейчас на сайте

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Головна » 2013 » Січень » 12 » В ЗНВК № 19 відбулася педагогічна рада з медіа-освіти
09:29
В ЗНВК № 19 відбулася педагогічна рада з медіа-освіти

10 січня 2013 року, у четвер, в Запорізькому навчально-виховному комплексі № 19 відбулася педагогічна рада «Формування медіа культури та медіа компетенції учнів в рамках загальношкільного медіа освітнього проекту «Вісник Мрії – новий формат».

Розвиток медіа освітнього напрямку на платформі Порталу шкільної преси ЗНВК№19 розпочався щё у вересні 2009 року, і це була перша в Україні спроба реалізації шкільної медіа-освіти. З тих пір колективом школи здійснена дуже велика робота, завдяки якої вирішено завдання масового залучення дітей у медіа освітній процес. Саме тому в ході педради обговорювалися питання впровадження створеної в школі-комплексі авторської моделі формування медіа-культури школярів та участь колективу в Усеукраїнському експерименті з упровадження медіаосвіти, як базової школи експерименту.

Звертаючись до педагогічного колективу ЗНВК №19 у своєму листі , науковий керівник всеукраїнського експерименту з упровадження медіаосвіти, завідувачка  лабораторії психології масової комунікації та медіа-освіти, заступник директора Інституту соціальної та політичної психології НАПН України, Любов Антонівна Найдьонова наголосила: «Світовий досвід пошуку способів розв’язання цих завдань показав – найкраще навчаються діти в перетворювальній дії, спільному вчинку. Якщо треба розвинути медіа грамотність, найкоротший шлях до неї – через медіа творчість. Саме тому, таким важливим для всеукраїнського медіаосвітнього експерименту є досвід вашого проекту, який поєднує в спільній медіа творчості всіх суб’єктів освітнього процесу. Глибокий аналіз вашої моделі медіаосвіти, її складових, етапів, технологій, ролі особистостей – це дуже важлива і також творча робота. Адже саме завдяки такому самоаналізу тільки і можна зрозуміти, як зробити медіаосвіту масовою в нашій країні, але не заформалізованою, живою, цікавою, розвивальною». 

В ході засідання педагогічної ради виступили: Г.О. Тандура, Директор ЗНВК №19 і автор ідеї проекту ВМ-НФ; С.А.Іванов, к.т.н., доцент кафедри інноваційних освітніх технологій ЗОІППО, регіональний координатор Всеукраїнського експерименту з впровадження медіаосвіти в начально-виховний процес загальноосвітніх закладів; А.В.Єлькін, педагог-організатор ЗНВК №19, автор і керівник загальношкільного медіа освітнього проекту ВМ-НФ; Г.В. Сергєєва, заступник директора з інформаційних технологій; І.В. Старова, заступник директора з НВР, координатор проектів РМ, О.В.Гриценко, керівник медіа освітнього проекту «Тинейджери»; О.В.Єрмоліна, керівник медіа освітнього проекту «Мечтатели-Некст»; Т.П. Давиденко, керівник медіа освітнього проекту «Вісник відважних»; Ю.В. Бей, шкільний психолог; О.В. Параскевич, керівник медіа освітніх проектів.

На засіданні були розглянуті наступні питання:

Стратегія розвитку інформаційного суспільства. Місце медіаосвіти у системі створення ІС. Сучасні практики медіаосвіти та стан (проблеми і досягнення) медіа освітнього процесу  ЗНВК№19 в рамках інноваційного проекту «Вісник Мрії – новий формат». Медіаосвіта в аспекті когнітивної нейропедагогіки Педагогічна майстерність медіапедагога як основа залучення школярів у повноцінний медіа освітній процес. Досвід роботи медіа педагога як керівника редколегії успішного періодичного видання: система організаційного забезпечення активного розвиваючого процесу. Формування медіаосвітньої компетентності учня у навчально-виховному процесі. Психологічні аспекти використання дітьми нових медіа. Особливості дистанційних комунікацій. Небезпеки  в Інтернеті, небезпечні впливи і ризики. Результати досліджень. Досвід філії №3 ЗНВК №19 з впровадження медіа освітнього напрямку «Радіопродакшен».

В рамках педради керівник проекту ВМ-НФ Андрій Єлькін провів цікавий тренінг з теми: «Методика створення аудіомедіатексту для шкільного радіо»

Відбулася відкрита дискусія: з теми «Проект ВМ-НФ – як інноваційна модель шкільної медіаосвіти», в ході якої були розглянуті наступні питання:

-          Освітня програма проекту ВМ-НФ як практичний компонент формування медіа грамотності.

-          Науково-дослідницький модуль ВМ-НФ, реальні і потенційні напрямки.

-          Конкурсний формат медіа освітнього процесу ЗНВК №19 як модель активізації формування та розвитку медіа компетенції учнів.

-          Видавничий модуль проекту ВМ-НФ: досягнення і труднощі.

-          Участь школи в Усеукраїнському експерименті з упровадження медіаосвіти в НВП ЗНЗ України.

-          Подальший розвиток медіа освітнього процесу в Запорізькому навчально-виховному комплексі №19.

Видавництвом «ВІСНИК МРІЇ» здійснювалося  відеозапис виступів доповідачів та готуються ролики до публікації на сайті Ютубе.

Педагогічна рада ухвалила рішення в  нижченаведеної редакції:


Рішення педагогічної ради ЗНВК №19

«Формування медіа культури та медіа компетенції учнів в рамках загальношкільного медіа освітнього проекту

«Вісник Мрії – новий формат»  ЗНВК №19»

від 10 січня 2013 року.

 

Вислухавши та обговоривши доповіді С.А. Іванова, к.т.н., доцента кафедри інноваційних освітніх технологій ЗОІППО, регіонального координатора Всеукраїнського експерименту з впровадження медіа-освіти в начально-виховний процес загальноосвітніх закладів, Г.В. Сергєєвої, заступника директора з інформаційних технологій, А.В. Єлькіна, педагога-організатора ЗНВК №19, керівника медіа освітнього проекту ВМ-НФ, головного редактора журналу «Вісник Мрії», О.В. Гриценко, керівника медіа-освітнього проекту «Тинейджери», О.В. Єрмоліної, керівника медіа-проекту «Мечтатели-Некст», головного редактора шкільної газети, Т.П. Давиденко, керівника медіа-освітнього проекту «Вісник Відважних», Ю.В. Бей, шкільного психолога;

ознайомившись з передовим досвідом медіа-освітніх підрозділів ЗНВК №19

вважаючи, що:

чим швидше медіа-освіта посяде чильне місце в системі  освіти – тим швидше відбудеться побудова в країні інформаційного суспільства, розвиток економіки знань та становлення громадянського суспільства;

-          майбутнє нового покоління, в тому числі й майбутнє нашої держави залежить  саме від якості інформаційного простору та сформованих медіа-компетентностей дітей;

-           підготовка підростаючого покоління до спілкування із засобами масової комунікації під час соціалізації є визнаним пріоритетом у системі освіти України;

-          медіа-освітній процес  повинний захистити дітей від потенційно шкідливих ефектів медіа, сформувати такого споживача медіа, котрий міг би ефективно задовольняти свої інтереси, використовуючи засоби масової комунікації.

-          з ранніх етапів свого життя людина змушена сприймати інформацію – образи відображеного світу, й водночас без отримання й опрацювання інформації людина існувати не може;

враховуючи, що:

-          якість інформації, яка надходить ззовні має дуже важливе значення, бо саме вона й формує майбутню особистість, а з нею і все майбутнє нашої країни;

-          у сучасному суспільстві більшу частину інформації людина отримує за допомогою засобів масової комунікації. Стрімкий розвиток інформаційно-комунікаційних технологій потребує негайної підготовки особистості до вмілого, а головне безпечного користування ними;

-          в епоху Інтернету, коли знання всього світу здаються доступними, ніхто не може контролювати потоки інформації до аудиторії. Разом із свободою слова має місце неконтрольована вседозволеність;

-          передумовою медіа-освіти є такі прояви у сучасних мас-медіа як неякісна медіа-продукція, аморальність, зневага до загальнолюдських цінностей;

-          знання про механізми маніпулювання психікою людини дозволять протистояти незаконним вторгненням у неї (точніше – у підсвідомість), а отже, і захистити себе таким чином;

-          не має можливостей просто забороняти ту чи іншу інформацію. Потрібно вчити грамотно сприймати інформацію, вчити не хотіти небезпечну інформацію;

-          якщо не можна змінити медіа, треба змінювати їхню аудиторію, та починати формувати відповідні медіа компетентності з дитинства;

 

спираючись на регулюючу правову та на науково-методичну базу, а саме:

-          на Постанову  Президії Національної академії педагогічних наук України від 20 травня 2010 року про схвалення  «Концепція впровадження медіа-освіти в Украйні», в якої відображені причини необхідності та завдання медіа-освіти, основні терміни і принципи, пріоритетні напрямки розвитку, форми, основні етапи реалізації концепції, зокрема  експериментальний етап (2010 – 2013 рр) щодо організації всеукраїнського експерименту з упровадження медіа-освіти в загальноосвітніх закладах;

-          на Наказ Міністерства освіти і науки, молоді та спорту № 886 "Про проведення Всеукраїнського експерименту з упровадження медіа-освіти в НВП ЗНЗ України”, та згідно цього наказу на статус ЗНВК №19 як базової школи Усеукраїнського експерименту;

-          на науково-методичне та організаційне забезпечення процесу масового впровадження медіа-освіти в дошкільних закладах, ЗНЗ та ПТНЗ на основі аналізу практичних проблем, обміну досвідом, здійснення відповідного психолого-педагогічного супроводу, що відображено у Концепції;

-          на Інноваційний досвід з медіа-освіти Запорізького навчально-виховного комплексу №19, який був представлений на Міжнародному фестивалю педагогічних інновацій (Черкаси 2012)  та, який у вигляді роботи «СТВОРЕННЯ ШКІЛЬНОГО МЕДІА-ОСВІТНЬОГО ПРОСТОРУ "ВІСНИК МРІЇ – НОВИЙ ФОРМАТ" ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ЕКОЛОГІЧНОЇ ТА ІНФОРМАЦІЙНОЇ КУЛЬТУРИ ШКОЛЯРІВ» (автори – Г.О.Тандура, А.В. Єлькін) став переможцем цього Фестивалю;

-          на Результати побудови медіа освітньої системи в рамках інноваційного проекту «Вісник Мрії – новий формат» ЗНВК №19;

 

Педагогічна рада ухвалила:

  1. Вважати  медіа-освітній напрямок в навчально-виховному процесі школи  актуальним та таким, що вимагає подальшого впровадження та розвитку.
  2. Продовжити роботу над формуванням медіа – культури (ключових медіа – компетентностей, медіа – грамотності) вихованців та  учнів школи у контексті Програми заходів Всеукраїнського експерименту з впровадження медіа – освіти у навчально-виховний процес та в рамках шкільного проекту «Вісник Мрії – новий формат»

                                                                                              вчитель школи протягом року.

3.  Удосконалити стимуляційну систему дитячих мотивацій загальношкільного проекту «Вісник Мрії – новий формат» у частині підведення підсумків змагань. Враховувати досягнення медіа освітніх підрозділів за номінаціями (новини, статті, відео, радіо, ТБ, Інтернет - комунікації, он-лайн майстер-класи, тощо).

                                                                                                       Єлькін А.В., керівник проекту

«Вісник Мрії – новий формат»

                                                                                              січень 2013р.

 

4.  Розробити та запропонувати орієнтовну програму з самоосвіти щодо підвищення медіа-педагогічної компетенції вчителя

                                                                                              Єлькін А.В., керівник проекту

«Вісник Мрії – новий формат»

                                                                                              січень 2013р.

5. Внести до планів з самоосвіти питання щодо ознайомлення з теоріями та методами медіа-освітнього процесу

вчителі, класні керівники, вихователі

січень 2013р.

6. Використовувати медіа-технології в урочної та позаурочної діяльності

                                                                                              вчителі, класні керівники

                                                                                              протягом року.

7. Удосконалювати власну медіа освітню лабораторію. Створити контент – профіль на   порталі шкільної преси ЗНВК № 19, вивчити панелі управління існуючих модулів

                                                                                              класні керівники

                                                                                                       березень 2013 р.

8. Враховувати досягнення педагогів у медіа-освітньому процесі при підведенні підсумків  чергової або позачергової атестації педагогічних працівників.

                                                                                              адміністрація постійно

9. На МО кл.керівників розглянути питання щодо активізації процесів розвитку творчих здібностей учнів у медіа-просторі

                                                                                              Болкова З.В.,заст.дир.

                                                                                              березень 2013р.

 

10. Провести круглий стіл по обміну успішним досвідом роботи в впровадженні медіа-освітніх технологій.

                                                                                              Сергєєва Г.В., заст.дир.

                                                                                                       Старова І.В., заст.дир.

                                                                                                       Єлькін А.В., педагог-організатор

                                                                                              квітень 2013р.

 


Категорія: Лента главного редактора | Переглядів: 1309 | Додав: АВ | Теги: педрада, ВМ-НФ, Медіаосвіта | Рейтинг: 5.0/3
Всього коментарів: 1
1) Добавил: АВ (14.01.2013 22:24)
Видеоролики педагогического совета можно смотреть здесь

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Форма входа

landmarks

Вы находитесь в архивной версии сайта "ПОРТАЛ ШКОЛЬНОЙ ПРЕССЫ".

Перейти на сайт 12-19 сезонов - ЗДЕСЬ

Поиск по сайту

Друзья сайта

  • Новые комментарии

    Календарь

    «  Січень 2013  »
    ПнВтСрЧтПтСбНд
     123456
    78910111213
    14151617181920
    21222324252627
    28293031

    ОПРОС

    Голосую за эко-поэзию
    Всього відповідей: 131

    Он-лайн игры

    он-лайн гра "Медіазнайко"

     

    Новости ПШП России